TOIMITUSEHDOT


      1. Lue aina toimitusehdot huolellisesti ennen tilauksen lähettämistä.

Lähetämme kaikki tilaukset Smartpostilla, Postilla ja myös Matkahuolto on käytössä. Lähetyksen hinnat näkyvät ostoskorissa. Lähetys on oltava maksettuna meille etukäteen Pay Palilla, Stripe-Online palvelulla kaupassamme tai ennakkolaskulla tilisiirtona. Postiennakolla/jälkivaatimuksella toimituskulu on 5,50 € normaalin lähetyksen lisäksi. Näissä lähetyksissä maksu suoritetaan etukäteen ostosten maksun yhteydessä. Tuotteet jotka ovat merkitty "Vain tämä kappale", myydään henkilölle jonka tilaus on saapunut ensimmäisenä ja on kokonaisuudessaan maksettu. Kokonaisten katesarjojen, sekä tilaa vievien osien lähetysten hinta on 29,90 € per pakkaus.

Emme lähetä tilauksia, joissa ei ole mainittu täydellisiä yhteystietoja. Ole huolellinen antaessasi sähköpostiosoitettasi, sillä jos se on väärin, emme voi lähettää tilaus-vahvistusta. Etkä saa tilauksesi tilanteesta muutenkaan mitään informaatiota sitten. Puhelinnumero on myös tärkeä olla varmasti oikein. Ole erittäin tarkka, että antamasi toimitusosoite on varmasti oikein. Osoitteenmuutokset postille/ matkahuollolle ovat maksullisia palveluja, joten jos tilaus ehtii lähteä liikkeelle toimitukseen meiltä väärin tiedoin ja joudumme niitä muuttamaan postille/matkahuollolle, niin siitä tulee lisämaksua heidän veloittamansa summan verran.

Tuotteiden toimitusaika on keskimäärin 1-3 arkipäivää. Käsittelemme kaikki tilaukset viipymättä ja mikäli toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä mahdollisuuksien mukaan asiakkaalle. Lähetyksen saapumisesta postiin ilmoitetaan vain kerran ja Posti säilyttää saapuneita lähetyksiä vain 7 vuorokautta. Mikäli pakettia ei noudeta sinä aikana, Posti palauttaa sen lähettäjälle. Jos olet estynyt noutamasta pakettiasi, ilmoita siitä viipymättä meille sähköpostilla (myynti@mphotelli.com).


PAKETTIEN LUNASTAMATTA JÄTTÄMINEN

Lunastamattomista paketeista veloitetaan pakkausmateriaalin, toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut täysimääräisenä asiakkaalta jälkikäteen.

Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).

Näissä tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).

Erääntyneestä laskusta lähetämme yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö. Tällöin tilaaja maksaa perintäyhtiön vaatimat perimiskulut.

HUOM! Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä perimme asiakkaalta aina meille aiheutuneet lähetys-, vastaanotto- sekä laskutuskulut (Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§).

ASIAKKAALLE EI TOIMITETA UUSIA TILAUKSIA ENNEN KUIN AIHEUTUNEET KULUT ON KORVATTU TÄYSIMÄÄRÄISESTI!

Tuotteiden mukana toimitetaan lähetyslista, joka toimii kuittina ja mahdollisena takuutodistuksena. Asiakkaan vastuulla on selvittää osien sopivuus omaan ajoneuvoonsa.

Tuotteilla on 14 pv vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavan tuotteen mukana on palautettava myös kaikki käyttöohjeet. Poikkeuksena viritys- ja sähköosat. Viritys- ja sähkö-osilla ei ole palautus eikä vaihto-oikeutta.

Tarkasta ennen varaosan asennusta
Ennen kuin otat uuden tuotteen paketista, vertaa tuotetta vanhaan tuotteeseen tai viimeistään ennen asennusta. Mikäli uusi tuote on mitoiltaan erilainen kuin vanha tuote, jätä se asentamatta. Tarkista että saamasi tuotteen tuotenumero täsmää varaosaluettelon tietoihin. Jos olet epävarma asennustavasta, hanki korjausopas tai vie ajoneuvosi korjaamolle. Näin vältyt turhien oppirahojen maksamiselta.

Merkki- ja mallinimitykset 

Moottoripyörä valmistajien sekä osavalmistajien merkki- ja mallinimityksiä on käytetty pelkästään viitteenä, eikä niiden käyttö edellytä osien olevan alkuperäisvalmisteita.

Takuu

Takuu kattaa tuotteen materiaali ja valmistusvirheet, kun tuote on normaalissa käytössä ja oikein asennettu. Tällöin tuote vaihdetaan uuteen vastaavaan. Vaihdot ja palautukset on lähetettävä pakettina hyvin paketoituna. Vaihdon ja palautuksen kustannukset maksaa lähettäjä. Emme lunasta postiennakolla/jälkivaatimuksella meille lähetettyjä vaihtoja tai palautuksia vaan palautukset on aina tehtävä "asiakaspalautuksina" ja palautukset on sovittava myynnin kanssa etukäteen. Lisätietoja palautuksista sähköpostilla (myynti@mphotelli.com).

Liitä pakettiin aina mukaan nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, tilinnumerosi sekä mahdollinen lyhyt selostus palautuksen syystä.

Pidätämme oikeuden verkkokaupassa olevien hintojen sekä tietojen muutoksiin. Pyrimme kuitenkin päivittämään hintoja sitä mukaan, kun ne vaihtuvat, sekä ilmoittamaan muutoksista ennen tilauksen lähettämistä asiakkaalle. Nettikaupassa olevat kuvat ovat suuntaa antavia, ellei tarkemmin ole mainittu.

MP-Hotelli Oy pidättää oikeuden muuttaa ehtoja.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita